vestnik

(CLEANGRAD) Njihovi naročniki velika farmacevtska podjetja, kot so Pfizer, GlaxoSmithKline in Janssen

Majda Horvat, 12. 3. 2022
Vanesa Jaušovec
Cleangrad
Aktualno

Veliko naročil in ponudba celo presegata njihove zmožnosti za izvedbo, zato si rast obetajo tudi v prihodnje.

Podjetje Cleangrad je v Ljutomeru zgradilo novo upravno zgradbo, v katero so se konec januarja že preselili vodstvo in inženirji. »Ni prijetno začeti delati v zabojniku, v katerem je temperatura petnajst stopinj Celzija in ga je treba potem segrevati,« je o prejšnjih delovnih pogojih, v katerih so delali nekateri njihovi inženirji, povedal direktor Jernej Zupančič.

cleangrad, ljutomer
Vanesa Jaušovec
Jernej Zupančič: "Še vedno so naši naročniki velika farmacevtska podjetja, kot so Pfizer, GlaxoSmithKline, Jannsen in drugi."

Z naložbo, ki je vredna 2,5 milijona evrov, so pridobili približno 1400 kvadratnih metrov novih pisarniških prostorov, ob boljših delovnih pogojih za zaposlene pa so z njo dosegli še druge izboljšave in optimizacije. Stavba je trajnostno naravnana, saj se ogreva s toplotnimi črpalkami, prihranke pa jim bo prinesla tudi digitalizacija tako v poslovnih kot proizvodnih procesih.

»Zdaj imamo tudi več sejnih sob, kar pomeni, da zaposleni lahko delujejo projektno, dokončujemo pa tudi prostor za druženje, kar bo vse vplivalo na drugačno komunikacijo med zaposlenimi, počutje in ustvarjalnost,« je še izpostavil Zupančič. V novem objektu so prostorsko strnili tudi ves inženirski kader, saj ta dela za oba osnovna proizvodna programa, torej tako za gradnjo in izdelavo panelov za čiste prostore kot izdelavo opreme zanje.

cleangrad, ljutomer
Vanesa Jaušovec
Cleangrad ima novo upravno zgradbo. Naložba je vredna 2,5 milijona evrov.

Čeprav je bilo zadovoljstvo zaposlenih ob preselitvi v nove prostore veliko, pa takrat niso odprli niti šampanjca, pravi sogovornik, kajti novo pridobitev želijo proslaviti skupaj z vsemi zaposlenimi. Načrtujejo, da bi uradno otvoritev pripravili junija, ko bodo zaposleni skupaj s poslovnimi partnerji in dobavitelji obeležili še 20-letnico poslovanja podjetja Cleangrad. V podjetju je sedem takih, ki so v njem od samega začetka, med njimi tudi Zupančič, prav tako imajo več dolgoletnih poslovnih partnerjev. V sklopu priprav na ta dogodek načrtujejo tudi ureditev predstavitvenega prostora, kjer bodo na enem mestu zbrani vsi izdelki podjetja in prikazani procesi dela.

Podpisanih pogodb za 13 milijonov

Podjetje Cleangrad je tudi lansko poslovno leto končalo uspešno. Obseg prodaje so povečali za približno milijon evrov, prihodki so znašali 18,5 milijona evrov, povečali pa so tudi bilančni dobiček. »To nam je lani uspelo tudi zato, ker smo lahko večje količine materiala naročili na zalogo, še preden so se ti zelo podražili,« pove direktor.

Minulo leto je bilo zelo uspešno tudi po tem, da so v letošnje leto prenesli izvedbo projektov v skupni vrednosti 13 milijonov evrov, kar je dvakrat več kot leto prej. »To pomeni, da smo imeli zadnji dan v lanskem letu podpisane pogodbe v vrednosti 13 milijonov evrov. Je pa res, da gre za finančno večje projekte, katerih izvedba traja dlje časa,« je še pojasnil Zupančič.

cleangrad, ljutomer
Vanesa Jaušovec
Cleangrad

Ob teh projektih pa pridobivajo tudi že nove. Ravno pred nekaj dnevi so pridobili večje naročilo za podjetje v Franciji, ki bo pakiralo zdravila za covid-19. »Izpostavil bi tudi, da bomo skupaj s partnerji iz Avstrije izvedli prvi projekt v Nigeriji, v Avstriji pa trenutno zaključujemo tudi večji projekt za laboratorije družbe Sandoz. Še vedno pa so naši naročniki velika farmacevtska podjetja, kot so Pfizer, GlaxoSmithKline, Jannsen in drugi,« še pravi direktor.

Podjetje je bilo lani uspešno tudi pri pridobivanju dobrega kadra, tako da so zadnji dve leti na novo zaposlili okoli 100 ljudi, jim pa tega še vedno primanjkuje za vse procese dela. Zdaj jih je v podjetju blizu 240.

V Cleangradu imajo veliko naročil in ponudba celo presega njihove zmožnosti za izvedbo, zato si rast obetajo tudi v prihodnje. Še posebej veliko stavijo na njihov novi izdelek, drsna hermetična vrata za sterilne prostore, ki jih doslej na trgu sploh ni bilo. Gre za inovativni proizvod, ki so ga v Ljutomeru razvijali ter vanj vlagali tri leta. Izdelek je teste uspešno prestal in so ga tudi že dostavili prvemu kupcu, ki je z njim zelo zadovoljen.

cleangrad, ljutomer
Vanesa Jaušovec
Cleangrad

Drsna hermetična vrata se tako pridružujejo več izdelkom, ki opredeljujejo razvojno naravnanost podjetja in katerim kupci pri ceni tudi priznavajo višjo dodano vrednost. Drug tak izdelek so vrata z napihljivim tesnilom za sterilne prostore, za katerega je podjetje prejelo tudi priznanje Gospodarske zbornice Slovenije za inovacijo. Med izstopajočimi izdelki je tudi predajna komora iz nerjavečega jekla, ki je namenjena prenosom manjših kosov materiala med prostori z različno stopnjo čistosti in kateri so dodali izboljšave.

Novi izzivi zaradi vojne

Cleangrad poslovno ne sodeluje z Ukrajino niti Rusijo, vendar bodo posledice vojne močno pretresle predvsem trge s kovinami in energijo, kar bo čutilo vse gospodarstvo. V ljutomerskem podjetju že zdaj sprejemajo ukrepe, s katerimi poskušajo omiliti vplive nestabilnih razmer na trgih, vlagali pa bodo tudi v izboljšanje energetske samooskrbe. Zdaj čakajo, da bo Evropska unija objavila razpis, namenjen sofinanciranju energetskih projektov, na katerega bi prijavili naložbo v sončno elektrarno. To bi namestili na streho proizvodne hale.

Kaj zdaj berejo drugi