vestnik

Goričanka Kalamar obeležuje trideset let uspešnega poslovanja

Marina Vrbnjak, 22. 6. 2019
Marina Vrbnjak
Aktualno

Srečko Kalamar se je pred tridesetimi leti odločil podati na samostojno pot in tako postal eden izmed pionirjev zasebne trgovine na drobno v Pomurju. Kljub takratnim dvomom okolice, se je odločitev izkazala za pravo.

V letu 1989 se je zgodba njihovega podjetja začela v Trdkovi, takrat še pod drugim imenom – Trgovina Kalamar s.p.. »Vseskozi smo skrbeli za zmerno rast in to ocenjujem za pravilno odločitev. Vsako novo pridobitev smo temeljito preučili in to je eden glavnih razlogov, da smo lahko na trgu ostali,« pravi. Že od prvega dne poslovanja so sledili potrebam domačega človeka in prilagajali ter širili asortiman blaga. Sam je v podjetju je opravljal vse mogoče naloge, od dela v maloprodaji, prevoza blaga do računovodstva. Danes zaposlujejo petdeset ljudi, vsako leto pa omogočajo prakso ali počitniško delo tudi dijakom in študentom.

c65e1c3f5633394b235abcfa7fdd1b61
Marina Vrbnjak
"Že tretje leto zapored smo po oceni mednarodno priznane bonitetne hiše Bisonde prejeli oceno bonitetne odličnosti AA," je povedal direktor Srečko Kalamar.

Za uspeh so zaslužni tako delavci, kot tudi kupci
Petindvajseti junij je pri njih že od nekdaj dela prost dan in je namenjen zaposlenim. Vsako leto se na ta dan odpravijo na izlet ali pripravijo piknik, vsakih pet let pa obeležijo jubilej. »Osnovni segment so domači ljudje. S tem smo deloma zaslužni za to, da mladi ostajajo v domačih krajih,« še pravi Kalamar.


"Nismo le trgovsko podjetje, smo podjetje, ki ima pomembno vlogo na Goričkem, tako v družbenem, kulturnem in turističnem dogajanju, pa tudi na področju družbene odgovornosti. Čim več skušamo vlagati v naše okolje."

Delavci so pomembni, poleg njih pa tudi kupci, zato namenoma ostajajo domače, goričko podjetje. »V teh tridesetih letih smo imeli ogromno priložnosti in ponudb, da se selimo oziroma naredimo poslovno enoto v drugih krajih naše domovine in izven države, a namenoma smo ostali, ker hočemo ostati domače podjetje, razvijati svoj koncept, ki je poseben, ki nas opredeljuje kot podeželsko trgovino, a z visokimi standardi.«
Razvili so tudi lastne blagovne znamke
V šestih občinah na Goričkem imajo dvanajst poslovnih enot. Od tega štiri nadpovprečno urejene in velike markete, ki od leta 2017 delujejo pod okriljem Spar partner Slovenija, manjšo živilsko prodajalno, s katero so začeli dejavnost, tri gradbeno-tehnične prodajalne, gostinski lokal in tri pogodbene poštne poslovalnice.
Razvili so tudi lastne blagovne znamke, vsem pa je skupno, da se pričenjajo z besedo GOR. GOR-PITI zajema brezalkoholne pijače, ki so kupcem na voljo od maja 2012, GOR-GESTI je ena najnovejših blagovnih znamk in zajema ledavsko salamo, domače klobase in prekajena rebra slovenskega porekla. Pod znamko GOR-SAD pa tržijo goričke sadeže – predvsem jabolka.
V torek, 25. junija bodo v športnem centru Martinje obeležili 30 let uspešnega poslovanja, pri čemer obljubljajo pogostitev vseh prisotnih in bogat zabavni program.
Marina Vrbnjak
Razvili so tudi lastne blagovne znamke, vsem pa je skupno, da se pričenjajo z besedo GOR. GOR-PITI zajema brezalkoholne pijače, ki so kupcem na voljo od maja 2012.