vestnik

Ob dostavi so jim mahali skozi okno

Damjana Nemeš, 8. 6. 2021
Vanesa Jaušovec
Od lanskega marca svoje izdelke pripeljejo strankam tudi na dom. Foto Vanesa Jaušovec
Aktualno

Pekarna Čeh, ki že več kot štiri desetletja peče kruh in pekovske izdelke, tudi v času epidemije ni pozabila na svoje stranke.

Čeprav so morali prilagoditi proces dela, so zaznali stisko ljudi ter poleg prodaje izdelkov na štirih prevzemnih mestih, v Beltincih, Černelavcih, Moravskih Toplicah in na tržnici v Murski Soboti, uvedli še dostavo izdelkov po naročilu na dom. »Dostavo, ki jo opravljamo še danes, smo začeli lani marca. V tem času smo z našimi izdelki oskrbeli številne stranke po Pomurju,« pove Blanka Denko Čeh, ki z možem Tomasom Čehom vodi podjetje. Ukrepi so močno posegli v organizacijo njihovega dela, prodaja izdelkov na štirih omenjenih lokacijah poteka le skozi okno. Delavci v izmeni med sabo niso v stiku, skupaj delata največ dva, ponoči pa največ štirje zaposleni. Uvedli so tudi skrajšani delovni čas, njihovi dostavljavci pa po naročene izdelke prihajajo v poslovalnico v Beltincih posamično. »Naročene izdelke peki zapakirajo in naložijo na voziček, ki se porine v za to namenjen prostor, tam naročene izdelke dostavljavci poberejo, naložijo v avtomobile in odidejo. Včasih smo se vsi sestali, spili skupaj kavo, si kaj povedali, zdaj pa tega ni.«

pekarna-čeh, beltinci
Vanesa Jaušovec
Zaradi ukrepov, ki jih morajo spoštovati, stranke v prodajalno ne vstopajo, ampak želeno prevzamejo skozi okno. Foto Vanesa Jaušovec

Učijo jih pravilne hrambe kruha

Brezstično dostavo izdelkov na dom, ki so jo omejili izključno na stranke, ki upoštevajo prevzem brez stika, redno opravljajo štirje dostavljavci. Stranke želeno naročijo po telefonu, dostavljavci pa jim naročeno odložijo v škatle ali vrečke, nastavljene pred vrati doma. Največkrat se stranke odločajo za klasičen rženi kruh, velikokrat ga kupijo tudi za zalogo in ga shranijo v zamrzovalni skrinji. »Stremimo k temu, da stranke ozaveščamo o pravilni hrambi kruha. Učimo jih, da kruh najprej zavijejo v krpo, nato ga morajo dati v papirnato vrečko in ga tako shraniti v hladilniku, predvsem tisti, ki nimajo temne in hladne shrambe,« pojasni sogovornica. Poudarila je tudi, da se je v času epidemije koronavirusa pokazalo, kako pomembna je soodvisnost med ljudmi in s kakšnimi problemi se podjetniki v tem času srečujejo. »Z oskrbo s kruhom smo pomagali številnim, zato bi res rada izpostavila naše zaposlene, ki so zame koronazmagovalci. Velikokrat so bili tudi edini človek, s katerim so se lahko naše stranke po telefonu pogovorile. Posebej ganljivo je bilo tudi, ko so stranke, ki so bile v karanteni, našim dostavljavcem mahale skozi okno in vsaj tako ohranile socialni stik,« je še povedala Denko Čehova.

Omenila je še eno srčno gesto podjetja. Ob dnevu žena so namreč vsem ženskam, ki so obiskale njihove poslovalnice ali naročile dostavo izdelkov na dom, podarili srček iz testa ter tudi na ta dan mnogim pričarali nasmeh na obrazu.