S tem je Radenska prevzela pospeševanje prodaje Fructalovih izdelkov v tem prodajnem kanalu za področje Slovenije, so danes sporočili iz Fructala. Po njihovih besedah pogodba predstavlja povezovanje dveh velikih, prepoznavnih in priznanih blagovnih znamk v kategoriji sokov, nektarjev, pijač, alkoholnih pijač ter gaziranih in negaziranih vod v Sloveniji.
Preberite še
Odpri v novem zavihku(NAPOVED) Z Vestnikom danes prilogi Pen in Kmetijstvo. O čem boste lahko brali?
Četrtek je dan za Vestnik in tokrat vas vabimo k branju naslednjih zanimivih vsebin.
Marian Šefčovič, izvršni direktor Radenske, je ob podpisu pogodbe prejšnji petek dejal: »V času epidemije smo izpeljali več projektov, s katerimi smo poskušali svojim partnerjem v HoReCa segmentu stati ob strani ter spodbuditi oziroma olajšati poslovanje. Sodelovanje s Fructalom se pridružuje temu namenu. Prepričani smo, da bo sinergija tako močnih slovenskih znamk, kot so iz družin Radenska in Fructal, odločnejše ustvarjala prednosti za vse deležnike. Tudi potrošnike, ki bodo dostopali do visoko kakovostnih proizvodov«. Glede na močan dež ob podpisu pogodbe je srčno dodal: »Pri nas na Slovaškem dež na poročni dan pomeni srečo. Verjamem, da današnji dan napoveduje prav to – srečno in uspešno sodelovanje«.