vestnik

To so ambasadorji slovenskega gospodarstva, med njimi sta tudi Paradajz in Panorganix

STA, Vestnik.si, 19. 6. 2020
Arhiv Podjetja
Paradajz.
Aktualno

Pri promociji slovenskega gospodarstva v svetu bo pomagalo tudi 19 ambasadorskih podjetij, ki po oceni agencije Spirit Slovenija izkazujejo ključne prednosti slovenskega gospodarstva. Podjetjem status predstavlja veliko čast, država pa veliko stavi na njihovo promocijo Slovenije kot tehnološko razvite zelene države.

Kot je dejala direktorica javne agencije Spirit Slovenija Ajda Cuderman, gre za izjemna podjetja, ki ponujajo edinstvene izdelke in storitve z visoko dodano vrednostjo. "S svojimi rešitvami bodo v prihodnje prispevala k prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razvite in kreativno naravnane zelene države ter k promociji stabilnega in naprednega poslovnega okolja," je poudarila.

Podjetja po njenih besedah namreč veliko lažje vstopijo na trge, kjer država uživa visoko stopnjo prepoznavnosti in ugleda. "Kot mlada država svojo državno znamko I feel Slovenia uporabljamo šele 20 let, a je predvsem v zadnjem času postala sinonim za vse več uspešnih slovenskih, tudi gospodarskih zgodb," je dodala.

panorganix, ljutomer, generali-growth-eguity-fund, niko-miholič
Panorganix
Podjetje Panorganix d. o. o. iz Ljutomera je na slovenskem trgu najti od leta 2011 naprej. Kupci ga poznajo zaradi njihovega česna Česnek, fižola, špinače, ekoloških borovnic, jagod goji in solate.

Novi ambasadorji so podjetja Akrapovič, Alpina, AquafilSLO, Ekoart hiše, Elan, Equa, Hooray Studios, Ljubljanske mlekarne, Lotrič meroslovje, Luka Koper, Lumar IG, Mywater, Nordijski center Planica, Panorganix, Paradajz, Pipistrel, Plastika Skaza, Swarco Lea in SETCCE.

Ambasadorji so bili izbrani na podlagi januarja letos objavljenega javnega poziva. Jeseni naj bi se jim v sklopu drugega javnega poziva pridružilo še do 20 slovenskih podjetij.

Takšna podjetja počnejo tisto, kar bo Slovenijo še trdneje umestilo na svetovni zemljevid, je poudaril državni sekretar na gospodarskem ministrstvu Simon Zajc. Slogan "I feel Slovenia. Green. Creative. Smart." po njegovih besedah izkazuje vse tisto, kar se je v času pandemije covida-19 še enkrat znova izkazalo kot ključno.


"Naša naloga je, da znamko pod tem sloganom uveljavimo v svetu. Ko bomo uspeli prepoznavnost države še povečati, bo to pomembna okrepitev dodane vrednosti," je dodal. Na dogodku so predstavili tudi virtualni zemljevid Slovenije s prebojnimi rešitvami ambasadorjev, ki ga bo agencija uporabljala v promocijske namene na različnih dogodkih v tujini.

podjetja promocija gospodarstvo