vestnik

(S TRIBUNE) (Ne)vidna Mura

Tomo Köleš, 17. 7. 2021
Aleš Cipot
Slika je simbolična.
Šport

Je pa treba priznati, da je reklama za Prvo ligo Telemach, v kateri nastopajo nogometaši Nino Kouter, Martin Milec in Nik Kapun, res dobra.

Brez panike. Z našim naslovom nismo želeli reči, da je bila Mura v dvobojih s Škendijo delno nevidna na igrišču, bilo je prav nasprotno. Z naslovom smo hoteli povedati, da je bila Mura že zdaj za marsikoga nevidna na televizijskih sprejemnikih, ista zgodba pa bi se na nesrečo navijačev lahko vrtela še nadaljnja štiri leta. In to ne velja samo za Muro, ampak tudi druge klube v slovenski prvi ligi.
V začetku julija je namreč Nogometna zveza Slovenije (NZS) podpisala pogodbo o prenosih tekem prve lige s telekomunikacijskim podjetjem Telemach, ki bo postalo tudi generalni pokrovitelj tekmovanja Prva liga Telemach. Pogodba velja za naslednje štiriletno obdobje, njen podpis pa je nekaj najslabšega, kar se je lahko zgodilo slovenskim ljubiteljem nogometa. Pa tu Telemach, ki je pač izkoristil poslovno priložnost, kot se za tržno podjetje spodobi, ni prav nič kriv, govorimo o tem, da bo odslej večina prenosov tekem prve lige na televizijskem kanalu Sportklub, ki ga veliko ljudi v naši državi ne vidi, ker pač niso naročniki telekomunikacijskega operaterja Telemach, ampak operaterjev Telekom, A1 ali T-2. Po podatkih iz lanskega maja kar 55 odstotkov televizijskih uporabnikov ni videlo programov Sportkluba.

Podpis pogodbe NZS s Telemachom je nekaj najslabšega, kar se je lahko zgodilo slovenskim ljubiteljem nogometa.

Pred leti je bilo stanje dosti bolj ugodno. Sportklub je bil viden pri vseh večjih slovenskih telekomunikacijskih operaterjih, med lansko epidemijo koronavirusa pa je prišlo do razkola zaradi različnih pogledov na finančno vrednost ponudbe in povpraševanja. Pustimo to, kdo je imel ob tem bolj ali manj prav, dejstvo je, da so zaradi neuspešnega dogovora med štirimi velikimi najbolj prikrajšani gledalci televizijskih športnih vsebin. 
In bodo prikrajšani še naprej, čeprav naj bi najpomembnejšo tekmo vsakega kroga prenašal tudi Šport TV, ki ga lahko vidi nekaj več ljudi kot Sportklub. V zadnjih letih je bilo stanje glede tekem prve lige na televiziji skoraj optimalno, saj sta jih prenašala nacionalna televizija in Planet TV, ki ju lahko vidijo skoraj vsi v Sloveniji. Tega je zdaj konec. Toliko o tem, koliko gre predsedniku NZS Radenku Mijatoviću za čim večjo popularizacijo slovenskega nogometa, kot to večkrat poudarja. V ospredju vsega je žal pač denar.    
Je pa treba priznati, da je reklama za Prvo ligo Telemach, v kateri nastopajo nogometaši Nino Kouter, Martin Milec in Nik Kapun, res dobra.